דף הבית >> עסקת שיא במימון החוץ בנקאי: רובי קפיטל, מיטב ואיילון יעמידו 1.2 מיליארד ש' לפרויקט בפלורנטין
עסקת שיא במימון החוץ בנקאי: רובי קפיטל, מיטב ואיילון יעמידו 1.2 מיליארד ש' לפרויקט בפלורנטין
צרו עמנו קשר
הסדרי נגישות חברת סיטיאל השקעות בע"מ וחברת סיטיאל סאלמה מגורים בע"מ (ביחד להלן: "סיטיאל"
סיטיאל נוקטת את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
אתר משרדי חברת סיטיאל: להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה הממוקמים בקומה 3 בבניין שברחוב בן יהודה 1 בתל אביב ("הבניין"):
קיימות 2 חניות נכים מסומנות בקומה 5 בחניון "בית מגדלור" הצמוד לבניין (בתשלום). קיים שילוט בקומת הקרקע של החניון על כך שיש בו חניות נכים.
קיימת מעלית בחניון וכן קיים רצף גישה מהחניה דרך כניסת הספקים לבניין.
בבניין קיים מלון לייטהאוס ובמלון קיימים שירותי נכים נגישים בקומות השונות.
מותרת כניסה לבניין לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
אתר מכירות חברת סיטיאל: להלן הסדרי הנגישות הקיימים באתר המכירות של החברה הממוקם בקומת הקרקע בבניין שברחוב הרצל 50 בתל אביב ("אתר המכירות"):
קיימת חניית נכים ציבורית אשר מסומנת על הכביש והמדרכה ברחוב הרצל 47.
קיים חניון קרוב (בתשלום) – חניון "שוק לוינסקי" ברחוב לוינסקי 39 תל אביב, ובו קיימות חניות נכים מסומנות.
קיים רצף גישה מכל אחת מהחניות האמורות לעיל אל אתר המכירות.
מותרת כניסה לאתר המכירות לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
שירות לקוחות נגיש
הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר באופן קצר ותמציתי, בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
• אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר: